Friday, October 14, 2016

Binary Options Autotrader Erfahrungen C

Ons het die eerste Forex Probabilistic aanwyser uitsluitlik vir binêre opsies 3 Stap Integrasie met MT4 amp MT5 eenvoudig kopieer / plak die aanwyser in jou data dopgehou, Laat invoer DLL en aktiveer. EX4 amp. ex5 lêers ingesluit. Veelvuldige Asset Kalibrasie Die nuwe v4.0 is gekalibreer op die 4 Groot Forex pare, insluitend 6 Eksotiese pare. Toename in die getal van 'n betroubare seine. Gratis Push Kennisgewings Laat die BOSS aanwyser hardloop by die huis en in kennis gestel word deur mobiele Wanneer 'n waarskynlikheid sein geaktiveer. Leeftyd lisensie Gewaarborgde gratis leeftyd opgraderings / updates Geen irriterende herhalende koste Beveilig jou aanwyser vir lewe Neurale Netwerk Technology Jy sal nie vind enige ander aanwyser daar buite wat die waarskynlikheid van die volgende kers wat lomp of lomp voorspel. Geen vertraging, geen verf 24/7 Globale Markanalise Dit maak nie saak waar jy woon of wat bemark jy wil om handel te dryf. Die baas aanwyser werk rondom die klok so jy hoef nie te. Hoeveelheid van seine Die nuwe v4.0 kan gelyktydig uitgevoer word op alle gekalibreer bates. Meer waarskuwings Kwaliteit van seine Die nuwe v4.0 kan jy in beheer van die uitslag waarskynlikheid. Hoër akkuraatheid geen lag geen vertraging GEEN verf Neurale kanale Hierdie inprop vertoon 'n regressie-kanaal in real-time wat die beste pas by die market. It gebruik dieselfde Neurale netwerk tegnologie soos die BOSS aanwyser om optimale parameters insluitend die standaardafwyking en tipe regressie bereken (Lineêre , kwadratiese, Logaritmiese of eksponensiële). Neurale Ondersteun en Weerstande Hierdie inprop vertoon groot ondersteuning en weerstand vlakke in real-time. Daar is geen rede om enige parameter wat in hierdie plugin as dit gebruik dieselfde Neurale netwerk tegnologie soos die BOSS aanwyser om optimale parameters te bereken, en die vertoon van ondersteuning en weerstand vlakke beste pas die marktoestande. Neurale Waarde Charts Hierdie inprop is 'n aangepaste weergawe van die bekende waarde kaarte aanwyser. Maar hierdie weergawe gebruik dieselfde Neurale netwerk tegnologie soos die BOSS aanwyser om optimale boonste en onderste sneller perke outomaties en in real-time. Binary Options Autotrader bereken As binêre opsie seine don8217t gee jy die resultate wat you8217re soek, miskien is dit tyd om iets nuuts te probeer. Binêre opsies autotrader is 'n volledige hande-off handel oplossing vir mense wat bereid is om alles in binêre opsie handel proses te outomatiseer. Hierdie oplossing is ontwikkel as Chrome uitbreiding en dit sal 'n bate te tel, te kies periode, betree handel bedrag (wat jy nodig het om dit te keer kies), 'n oproep te koop of sit opsie namens jou. Waarskynlik sal jy vra: hoe is dit moontlik Basies hierdie uitbreiding is ontwikkel as 'n handelsmerk kopiëring oplossing en daaragter is daar 'n werklike handelaar wat al die werk en wanneer he8217s gereed om 'n handelsmerk te maak, sal sagteware doen dit nie net vir hom sal doen maar ook vir sy stelsel gebruikers. Waarskynlik you8217ve gehoor oplossings en stelsels waar mense outomaties ander handelaar handel kan kopieer. Dit is iets soortgelyks spesiaal vir binêre opsie handelaars. In hierdie binêre autotrader review jy sal die vernaamste besonderhede en die jongste vertonings vind. Hoe werk dit gedurende 'n dag handelaar sal kyk vir geleenthede in die mark. Toe hy 'n geleentheid vind en glo dat sy voorspelling reg kan wees, he8217ll 'n handel. Dit handel sal gekopieer word en dieselfde gebeur in jou rekening gelyktydig sonder om eers jou rekenaar te raak. Dit is amper soos om jou eie handelaar wat die bestuur van jou portefeulje terwyl you8217re werk of doen ander dinge. As jy vertroud is met binêre opsie sein verskaffer diens is dan weet jy dat hulle seine stuur na jou e-pos of selfoon, maar die probleem is dat jy nog steeds nodig om 'n handelsmerk te maak op jou eie en soms hierdie paar minute kan van kritieke belang om 'n te maak suksesvolle handel omdat die ontvangs, lees en maak 'n handelsmerk neem tyd. Hoeveel kos dit heel waarskynlik hierdie stelsel won8217t winsgewend wees as handelaar klein handel perke soos 10 per handel of soortgelyke sal sit omdat maandelikse ledegeld al die wins sal eet. Jy kan jou eie bedrae te bereken deur die gebruik van ons winsgewendheid sakrekenaar om te verstaan ​​watter soort bedrae you8217re soek. As ons kyk op die vorige prestasie, 100 per handel is 'n opsie, maar kan ook 'n bietjie te klein wees. Vorige prestasie (51 oorwinnings / 23 verliese) Oktober 2014: 2035 (nie 'n volledige maand) (76 oorwinnings / 59 verliese) September 2014: 560 (51 oorwinnings / 23 verliese) Augustus 2014: 2035 (26 oorwinnings / 21 verliese) Julie 2014 : 110 (30 oorwinnings / 32 verliese) Junie 2014: -650 (43 oorwinnings / 34 verliese) Mei 2014: 255 (36 oorwinnings / 23 verliese) April 2014: 760 (50 oorwinnings / 39 verliese) Maart 2014: 350 (42 oorwinnings / 30 verliese) Februarie 2014: 570 (45 oorwinnings / 32 verliese) Januarie 2014: 625 (75 oorwinnings / 64 verliese) Desember 2013: -25 (67 oorwinnings / 41 verliese) November 2013: 1595 (60 oorwinnings / 50 verliese) Oktober 2013: 100 (38 oorwinnings / 23 verliese) September 2013: 930 (52 oorwinnings / 41 verliese) Augustus 2013: 320 (97 oorwinnings / 59 verliese) Julie 2013: 2345 (39 oorwinnings / 22 verliese) Junie 2013: 1115 (34 oorwinnings / 26 verliese) Mei 2013: 290 (34 oorwinnings / 27 verliese) April 2013: 190 (56 oorwinnings / 36 verliese) Maart 2013: 1160 (54 oorwinnings / 33 verliese) Februarie 2013: 1290 (25 oorwinnings / 23 verliese) Januarie 2013 : -175 (24 oorwinnings / 19 verliese) Desember 2012: 140 (44 oorwinnings / 24 verliese) November 2012: 1340 (25 oorwinnings / 12 verliese) Oktober 2012: 925 op grond van 100 per handel. (In Binary Autotrader webwerf you8217ll resultate wat gebaseer is op 200 handel en 85 in-die-geld wins te vind.) Onthou dat dit die gevolg van vorige prestasie en dit is nie waarborge vir toekomstige verdienste. Hoe om te begin You8217ll moet aflaai en installeer Google Chrome As jy nog don8217t het dit Gaan na Chrome Web Store en vind 8220Binary Options Auto Trader8221, installeer dit dan you8217ll nodig om 'n rekening oop te maak met 'n makelaar wat ondersteun word deur hierdie uitbreiding en deposito ten minste die minimum bedrag. Beskikbaar makelaars is 24Option. OptionFair. ZoneOptions of OptionsClick. Wanneer jy jou rekening oop te maak, bly aangemeld Nou you8217ll nodig om in te skryf vir Binary Autotrader en meld by jou rekening wanneer alles wat hierbo genoem word gedoen, you8217ll sien dat jou uitbreiding toon in die regter boonste hoek van jou Google Chrome leser, kliek dit en maak seker dat jou makelaar gekies, you8217re aangeteken in jou binêre opsies autotrader rekening, jou handel bedrag is gekies en you8217ve die Terme That8217s dit stelsel is gereed om ambagte te maak in jou plek aanvaar. Die enigste ding wat jy moet seker maak dat jou rekenaar is op en bogenoemde aksies word gedoen. Wanneer stelsel 'n handelsmerk sal maak, you8217ll opgemerk met 'n bietjie pop-up window. Binary Opsie robot OptionRobot het ses aanwysers wat jy in jou instellings aan te pas. As verskeie aanwysers word gekies om 'n sein net gegenereer wanneer beide voldoen onderskeidelik elke individu algo. Byvoorbeeld indien beide RSI en CCI aanwysers dan is gekies beide vereis identies VERKOOP seine vir OptionRobot om 'n verkooptransaksie vestig in jul gekoppel makelaar. Ook andersom, indien enige twee aanwysers dan is gekies albei te koop seine vir OptionRobot 'n MAAR handel te plaas. Indien enige van verskeie aanwyser keuses het verskillende seine (koop of verkoop) dan geen handel uitgevoer word. Net soos die naam aandui, hierdie aanwyser kyk na algehele tendense in die mark. Is dit tyd vir Puts of noem die robot sal dit vas te stel via die tendens aanwyser. Relatiewe sterkte-indeks Hierdie aanwyser staan ​​vir relatiewe sterkte-indeks. Eenvoudig gestel, wanneer pryse te hoog is, sal die meerderheid verkoop en wanneer pryse is goedkoop, sal mense koop. Na aanleiding van die volke stelsels is gewoonlik winsgewend te maak. Die aanwyser Williams is wat ek 'n RSI aanwyser vereenvoudig sou noem. Dit gryp uiterste oor, of undersold gebiede en val hulle gewoonlik in kort posisies. Bewegende gemiddelde Konvergensie divergensie dikwels gebruik as 'n kompliment om die tendens aanwyser, die MACD meet verskille tussen 2 bewegende gemiddeldes. Plot hulle teen die geskiedenis, kan voorspellings gemaak word. MACD staan ​​vir bewegende gemiddelde Konvergensie divergensie. Dr George Lane het die stogastiese ossillator. Die stelsel volg albei spoed en momentum van marktoestande en bepaal ambagte op grond van hierdie faktore. Kommoditeit Channel Index Die kommoditeit Channel Index is eintlik een van my gunsteling aanwysers. Dit baseer alles af 'n gegewe gemiddelde oor 'n onbepaalde tyd, en maak gebruik van die gemiddelde te bepaal trends. Binary Auto Trader Review Dit is my persoonlike hersiening van 'n outomatiese binêre opsies handel instrument wat ek gevind het genoem 8220BinaryAuto Trader8221. Die amptelike webwerf is www. binaryautotrader en die diens wat hulle lewer is 'n outomatiese handel instrument wat ambagte plaas namens jou. Ek opgetel het 'n afskrif van die binêre opsies motor handelaar myself en besluit om dit op die proef gestel en doen 'n werklike lewe review. Meer van 'n getuigskrif as jy wil. Let8217s kry om dit te: Binêre Auto Trader inligting so gou moontlik / Oorsig Die produk: Outomatiese, hande vry binêre handel instrument Wat is dit: 'n Google Chrome uitbreiding Hoeveel kos dit. 179 / maand Hoe kry ek dit. Besoek www. BinaryAutoTrader Jy sal 'n rekening by 'n binêre makelaar versoenbaar is met die programmatuur nodig. Ons beveel en gebruik 24option My ervaring met die binêre opsie Auto Trader So was ek baie opgewonde om hierdie produk te vind. Ek bly skepties, maar was bereid om dit 'n risiko te gee. Die produk het 'n goeie soek en hulle het 'n realistiese wen / verloor koers wat hulle in die openbaar vertoon. Hier is hoe dit werk: Bestel die produk van hul webwerf en maak seker jou e-pos vir 'n skakel te klik. Jy sal die Google Chrome leser nodig. It8217s gratis. Dan moet jy die Google Chrome plugin 8211 Dit is baie eenvoudig en die klik van die muis Ek was beïndruk met hoe maklik dit was om op te rig en begin aflaai. Geen lêers te laai en op te spoor op my stelsel uit te voer. stoot net die knoppie en die prop uitstallings in my Chrome nutsbalk, bo aan die regterkant. Ek het ook die prop en aangeteken in my rekening by 24 opsie. Sodra jy ingeteken is om 24o, die prop het 4 velde te bevestig voordat dit begin handel vir jou. Voor die Auto Trader Begin Making Trades Daar is 5 Fields te bevestig Jump akkoord en Klik op Start To Go Live Eerste dit blyk of jy aangeteken is in die makelaar. Dit het ook 'n opsionele veld wat sal hou jy in geteken outomaties as jy jou gebruikersnaam en wagwoord in te voer. Volgende, dit bevestig dat jy aangeteken is in jou boot (BinaryOptionsAutoTrader rekening) 8211 indien nie kan jy op om aan te meld Volgende dit kan jy jou handel bedrag definieer. Dit is hoeveel jy waag per handel. Die minimum is 25. Jy kan ook 'n opsie hier waarmee jy 'n handel weer te neem in die geval dat jy 'n makelaar fout wanneer ek probeer om die handel (Ek het hierdie opsie af, ek het nie wil om te probeer en weer neem die vul kry kies handel as daar was 'n fout met die eerste) Volgende is dit vereis dat jy instem tot die terme en voorwaardes Klik 8216start trading8217 8211 Sodra al die ligte groen dit sal uit te voer 'n bedryf sein dit ontvang. Dag 1 begin met 'n met 'n 176 Saldo aan 24option. Begin met 176 In my rekening 8211 Making 25 Trades Sowat 'n uur ná die aanvang van die motor-handelaar sagteware wat ek nog nie 'n handel nog geplaas. I8217ve aangemeld en 'n paar keer om seker te maak ek verbind. My eerste handel sein kom sowat 'n uur en 'n half ná die aanvang van die sein. Ek is in kennis gestel word deur 'n klein boks wat verskyn op die onderste regterhoek van my skerm. Ek haven8217t staat is om die skerm geskiet die sein waarskuwing wat verskyn omdat omdat dit net duur 'n paar sekondes voor die val terug uit die oog. Maar so gou as ek terug na die 24 opsie skerm gaan, ek sien dat I8217m in my eerste handel. Dit is 'n put op die GPB / USD. Dit het 'n 10 minute verstryk en my trefprys is 1,57568. Ek wil hierdie binêre opsie om te verval onder hierdie prys My Eerste Handel 8211 Op It8217s manier om 'n wenner Ja 8211 'n wenner I8217m bly natuurlik. I8217m up reeds. Drie minute later sien ek 'n ander handel sein. Let8217s doen. Die volgende handel was 'n 30 minute verstryk en was 'n verlies. Die outomatiese stelsel is 1/1 en I8217m 'n paar dollars as gevolg van die Vig. 'N Uur en 'n half later is nog 'n handel geneem met 'n 10 minute verstryk en dit is ook 'n verlies. I8217m af 'n bietjie op 1/2 maar ek doen soos wat my verliese was deur baie smal kantlyn. Ek praat 'n paar pipets hier of daar. My oorwinning is gesond in die wenkant. Die verliese was albei baie geheg, wat my 'n paar positiewe inligting te rapporteer gee. I8217m af 'n bietjie, nie 'n groot deal. Later daardie dag, was twee langtermyn binêre opsie handel geneem. Daar was 'n hoër risiko, hoër loon ambagte wat nie sluit vir 'n paar dae. Hulle het eintlik plek van 'n Dinsdag toegang tot Vrydae sluit. Hierdie aangebied die hoër end uitbetalings van sowat 300. Ek het nie verwag dat hierdie ambagte om eerlik te wees. Ek sou nie die resultate tot ná my besoek aan Disney World wat beplan vir Donderdag tot Maandag weet. Die stelsel het twee kort termyn ambagte vir my die eerste dag met 'n oorwinning en 'n verlies. My balans sit by 132 met twee 25 ambagte nog oop met 'n 75 elk uitbetaling as hulle wen. As selfs 1 van hulle gewen ek gaan sit om 155 of so. Dag 2 8211 Goeie dag 8211 Die volgende dag was dit soet soos die stelsel het drie ambagte algehele met 2 oorwinnings en 1 druk. Die druk is teruggestuur selfs geld. I8217m gelukkig tot dusver met die stelsel. Ek het vir Disney World 8211 Geen Trading Ek veronderstel tegnies Ek kon die binêre motor handelaar links op terwyl ek weg was en gesien het hoe dinge uitgedraai, maar ek wil die ambagte wat plaasvind te sien en ek wou die ins en outs van die ken binêre outomatiese handel hulpmiddel sodat ek kon nie 'n ware hersiening vir jou. Ek het dit af, het 'n ontploffing by Disney en was weer aan die werk voordat jy dit geweet. Sjoe diegene karakter etes is duur, bring jou handel rekening balanse om Disney my vriende ek beland verloor beide van die Longshot 300 terugkeer ambagte. My rekening is tot 132. I8217m af 44 tot dusver. Daardie soort van suig. Oh well, I8217m in hierdie totdat ek breek my beperkte bankrekening of ek maak 500. weer aan die werk die toets van die Binary Auto Trader Die eerste dag terug van Disney is 'n rustig een. Geen ambagte was glad vandag geneem deur die stelsel. Ek is nie seker of ek verbind korrek egter Im inhaal op die werk en nie aandag te skenk aan die draai dit op. Dit kon gewees het op en net geen seine veroorsaak. Ek is nie seker nie. 6 Februarie 8211 Terug by die kantoor en het op die binaryautotrader vandag en het seker gemaak ek was 'n goeie en geteken nie. Geen aksie glad deur middagete. Ek dink die stelsel dalk nie dan werk by 01:45 of so kry ek 'n handelsmerk sein pop-up op my skerm. Ja 8211 'n wenner. En deur 'n gesonde marge. Ek hou van om te sien dat. Dinge gaan redelik goed. Ek is nie 'n boot hope kontant nie, maar I8217m 'n bietjie verbaas. Dan begin dit afgaan heuwel. Die volgende paar dae is 'n reeks van verliese met 'n ewekansige oorwinning gemeng hier of daar. I8217m gaan om voort te gaan en die hersiening publiseer as dit nou al is dit die BinaryAutoTrader nie uitbeeld in die mees positiewe lig sit. Die waarheid is, kan jy sien dat die kere wat ek het al met behulp van die stelsel het na bewering 'n paar van hul ergste in prestasie tot dusver. Jy kan die publiek resultate op hul webwerf (wat Ek hulle sal gee Kudos vir daardie) sien en besluit vir jouself. Gaan na hul webwerf, en jy kan die volle lys van resultate, oorwinnings en verliese te sien. 'N Trading Geskiedenis Resultate meeste al my Trades met binêre Auto Trader Waar ek staan ​​aan die einde van hierdie oorsig my rekening balans sit op 56 77, is dit net nóg handel net na die publikasie van hierdie. Ek het genoeg vir twee drie ambagte as hulle albei verloor. Let8217s hoop ons vang 'n goeie lopie en draai dit rondom of ek sal moet my resensie van 'n aanbeveling te sluit om te wag met die maak van die belegging in die stelsel nie, tensy jy nie net bereid is om die 179 / maand te betaal nie, maar ook bereid is om te verloor nie jou handel rekening, terwyl die ouens werk om hul resultate terug te draai. My bankrekening amptelik Busted Update 8211 18 Februarie my rekening is Busto Selfs al het ek het gebreek met behulp van die stelsel, daar is iets wat ek graag oor dit. Ek hou van die stelsel, is dit eenvoudig en maklik en dit het potensiaal. Ek dink nie dit is 'n plaasvervanger vir die hoogs geskoolde handelaars wat dit doen vir 'n lewe of diegene wat wil om winsgewend handel te dryf en in die man-ure gaan sit. Ek dink dat vir die gemiddelde handelaar wat op soek is na 'n bietjie op die binaries dobbel en het die bankrekening om die risiko dit baie goed kan verander in 'n winsgewende onderneming indien die stelsel loop goed vir 'n rukkie neem. Dit blyk dat na hul gepubliseer rekord, my tydsberekening was omtrent so erg soos dit sover as ek hardloop die motor-handelaar kry. As jy wil om dit te sien, gaan jy na hul webwerf hier by www. binaryautotrader. Ek moedig ook ander ervarings en gedagtes oor hierdie produk onder, ek sou graag jou eerlike terugvoer. Slotwoord: As jy het gevind dat hierdie review helpful sal jy asseblief deel dit op Facebook of Twitter Dankie by voorbaat Entrepreneur, poker speler, binêre handelaar leer die toue op die harde manier. Kopiereg afskrif 2015 - BinaryTrading. org, Alle regte voorbehou. Sitemap Binêre handel dryf beduidende risiko. belê nooit meer as wat jy kan bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie finansiële advies of enige aanbod van finansiële advies. Hierdie webwerf is slegs vir vermaak en inligting doeleindes. Deur die gebruik van hierdie webwerf stem jy in om ons te hou 100 skadeloos vir enige en alle verlies. Klik op skakels na eksterne webwerwe kan lei tot affiliate inkomste vir die uitgewers van hierdie webwerf. (KENNISGEWING) - Hierdie webwerf is nie 'n binêre handel webwerf en is nie in besit van 'n binêre opsies maatskappy. Ons is inligting en net vermaak. Nee Handel aangebied word of gevra deur BinaryTrading. org VSA REGULASIE KENNISGEWING: Binary Options Maatskappye is nie gereguleer in die Verenigde State. Hierdie maatskappye is nie gereguleer word, bestuur, verbind of verbind met enige van die regulerende agentskappe soos die Securities and Exchange Commission (SEC), Commodity Futures Trading Commission (CFTC) of Nasionale Futures Vereniging (NFA), of enige ander Amerikaanse regulerende liggaam. Neem asseblief kennis dat 'n ongereguleerde handel acitity deur Amerikaanse burgers onwettig beskou. Handel op jou eie risiko. Risiko-Openbaringsverklaring: BinaryTrading. org geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf dit sluit onderwys inhoud, byvoorbeeld aanhalings en kaarte, en nuus inligting aanvaar nie. Wees asseblief bewus van die risiko's wat inherent met binêre opsies handel en handel die finansiële markte nooit meer geld te belê as wat jy kan risiko verloor. Die risiko's wat betrokke is in die handel binêre opsies is hoog en is dalk nie geskik vir alle beleggers nie. BinaryTrading aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk die gesig staar as gevolg van die gebruik van die inligting aangebied op hierdie webwerf te behou. Die aanhalings vervat in hierdie webwerf is nie deur die uitruil, maar eerder deur die mark makers. So pryse kan verskil van pryse ruil en kan nie akkuraat tot real time handel pryse wees. Hulle word voorsien as 'n riglyn om handel eerder as vir doeleindes van handeldryf. Sien ons hele privaatheid Policy. You is die perfekte prooi vir binêre opsies scammers rondom die internet. As you039re nuwe te Binary Options, you039ll waarskynlik aan hierdie slang olie handelaars op Google of YouTube. Hulle word verbind met ongereguleerde makelaars en bevorder bedrieglike handel sagteware. Trouens, hulle bevorder dieselfde sagteware, maar herontwerp onder verskillende name. NEO2, ice9, JUNK10, noem maar op. Daar is niks sleg met affiliasie, maar hul produkte veroorsaak finansiële skade Hulle maak 'n baie van die inhoud met sleutelwoorde 039scam039, 039review039, sodat you039ll altyd oorval hul video's wanneer you039re op soek na 'n ware hersiening. Hulle het nie handel. maar maak bedrogspul resensies oor bedrogspul sagteware, beweer om geld te maak met hulle. You039ll sien altyd positiewe kommentaar om hul video resensies of blogs, omdat hulle te blokkeer of mense who039ve reeds geld verloor van hierdie binêre opsies sagteware verwyder, of motor-handelaar maak van geld aanlyn is moeilik en verg harde werk, Binêre opsies is geen uitsondering nie. DON039T WEES naïef. Binary Options Scam mafia Exposed 285 Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie Hierdie vraag hou kom terug, en die antwoord is altyd dieselfde, so jammer vir die herhaling. Daar is geen beste, hulle is almal sleg en laat my verduidelik hoekom. Trading behels mense wat plek ambagte en deel van wat maak pryse beweeg is te danke aan die menslike faktor, soos vrees, angs of goeie nuus gebeure. Nuusgebeure is deel van fundamentele handel. Robotte en sagteware cant faktor hierdie in as dit gebaseer is op algoritmes wat wiskundige berekeninge te maak, dit is tegniese handel suiwer gebaseer op getalle. Prysbewegings is 'n geval van beide en in sommige gevalle sal die menslike faktor heeltemal negeer enige rasionele berekening. Ons het 'n private en geslote raadgewende groep handelaars met ware advies en strategieë aandeel help. Enigste ware handelaars word toegelaat om data, geen spammers of scammers deel. 'N Goeie voorbeeld. Die vrees van die Verenigde Koninkryk verlaat Euro Zone is 'n nuusgebeurtenis en dryf die GBP af, wanneer hulle dit doen verlaat, sal die GBP crash, as hulle bly die GBP sal weer kry. Dit is 'n voorbeeld van fundamentele handel. Dit sal alles gebeur vandag en môre is dit geskiedenis, wat ook al manier waarop dit gaan. Maar daar is nog baie meer nuus op 'n daaglikse basis, daar is webwerwe wat eintlik oorsigte van alle ekonomiese data vrylating en die tye so handelaars is bereid. In kort, is tegniese ontleding op grond van vorige markbewegings en algoritmes, is fundamentele analise gebaseer op nuusgebeure. Robots kan nie moontlik doen en ook as dit verduideliking waarom nie aan ons robotte nog isnt goed genoeg vir jou, hier is nog 'n rede. In byna al die gevalle moet jy inteken met hul vertrou makelaar, wat nie sal gereguleer word, nie gereguleer en sal slegte resensies het oor die hele internet. Aangesien hierdie makelaars het nie 'n goeie reputasie, hulle kan slegs besigheid te kry deur te probeer om mense te laat glo. handel Binary Options is iets wat jy nodig het om jouself te doen, dit is nie so moeilik as jy strategie, jy het dissipline en jy is geduldig. Dit alles word beskryf op t sy webblad i ncluding strategieë en hersiening vir makelaars. Die enigste diens wat ek gebruik is 'n onafhanklike professionele sein verskaffer wat my akkurate seine om ambagte te plaas gee. Jy kan meer lees oor seine en hoe dit werk hier. Jy kan ook uit te reik deur die kontak bladsy vir meer antwoorde op jou vrae. 159 Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie middot Antwoord deur Cliff Muthomi versoek


No comments:

Post a Comment